mandag 31. juli 2017

Hollandsk Blå



As I'm in need of another slow project, I have started out with some EEP. This is the humble start of Hollandsk Blå from Wollf and Juul design and pattern. I use fabric from stash.


Sidan eg treng eit nytt langtidsprosjekt med handsaum, har eg så vidt komt igong med Hollandsk Blå, som er eit anna Wollf/Juul-prosjekt. Her skal bli både engelsk papirsaum og broderi i lange baner.
Link til bilete her.

Det har vore ei flott siste julihelg her i vest med både regn og sol, og god temperatur. På hytteturen gjekk vi ein flott tur i nærmiljøet. Eg legg ut meir bilete på naturbloggen.


 Kan nokon hjelpe meg med namnet på denne stauden? Veldig fasinerande når blomane held på å sprette ut.



Her er oversyn over Hamneset (med Eidsfjorden inn til venstre og Nordfjorden inn til høgre), Gjegnen er sjølvsagt med. Det blei ein lang tur på søndag, som for min del enda i eit gjørmebad, heldigvis utan mein.... vi kunne få oss ein god lått på heile greia.
Fleire bilete på Naturbloggen etter kvart.

Elin Torvik Grov sitt bilete.
att


4 kommentarer:

  1. love those EPP flowers..........gorgeous view........

    SvarSlett
  2. Flotte blomsterblokker! Mønsteret er kjempelekkert, og virkelig flotte stoffer.
    Jeg syr Round we go som en del av en block of the month fra Lapp-Elisa, men Kathrine har også disse pakkene. BOM'en består av skjeremaler i akryl og pappmaler til fire av hver blokk. Jeg kommer til å sy i restestoffer i blått :-)

    SvarSlett
  3. Så fine blomsterblokker! Blir spennende å følge med på dette! Lykke til! :-)

    SvarSlett
  4. What a beautiful photograph... such amazing scenery!
    And I love your EPP project in blues!

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!