søndag 7. januar 2018

The best from last year...

Some recap from last year, my most successful finishes in my own opinion! This weekend I have finished grandson's knitted trousers in pure wool, fit for kindergarden and winter temperatures.

Link to Slow Sunday Stitches.



Denne kvilten var det produktet eg var mest nøgd med i fjor! Tula Pink City Sampler.

Eg har fleire blokker att, og vil lage nokre koseputer, har eg tenkt...




Som ein god nr. 2 kjem denne cross cut-løparen, som eg har laga fleire utgåver av. 



Denne helga har eg gjort heilt ferdig Elgseter-jakka. Eg kjem ikkje til å strikke meir i dette garnet, Mini alpakka frå Sandnes. Det er altfor glatt og trøblete å jobbe med. 
 Jakka har no vore i vaskemaskina saman med strikkebuksa til Isak, som blei ferdig i dag. Varm og god ullbukse til barnehagen. Mønsteret er henta frå Tove Fevang si bok Strikk til barnehagebarn.





Så må eg anbefale denne boka! Ypperleg til syrommet. Den har noko John Irving over seg. Kim Haugen er ein flott opplesar.


1 kommentar:

  1. Flotte ting du viser! Flott City sampler og fine løper! Skal i mål med city sampleren jeg også. :-)

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!